Autor: , Dodany: 18 października 2021, Kategoria: Bez kategorii

Poznajemy Polskę

W poniedziałek 11.10.2021 wczesnym rankiem klasy 1B i 2D wyruszyły na wycieczkę szkolną do Bielska – Białej, Szczyrku i Wisły. Celem naszej wyprawy było zwiedzanie miasta Bielsko-Białej i poznanie jego historii, bo jest naprawdę bardzo ciekawa. Wyjechaliśmy rankiem z dobrymi humorami i pełnymi plecakami. W autokarze śpiewaliśmy i rozmawialiśmy. Gdy dojechaliśmy do Bielska – Białej spotkaliśmy naszą przewodniczkę panią Agnieszką, która szybko przedstawiła nam plan zwiedzania i poprowadziła nas przez historię zapisaną w murach miasta. Następnie wyjechaliśmy do Szczyrku, gdzie czekały na nas piękne pokoje i smaczna kolacja. Wieczorem pierwszego dnia zrobiliśmy ognisko, przy którym tańczyliśmy i śpiewaliśmy, poznając możliwości taneczne, nie tylko uczniów.:)
Drugi dzień tj. 12.10.2021 zapowiadał się kiepsko i zimno, bo niespodziewanie pojawił się deszcz, ale wspólnymi siłami zaklinaliśmy pogodę nosząc przeciwsłoneczne okulary i wreszcie przestało padać, więc ruszyliśmy ochoczo na szlak prowadzący do „Chaty Wuja Toma”, gdzie mogliśmy oglądać piękne widoki i posilić się przed powrotem do ośrodka. Po obiadokolacji wyruszyliśmy na wieczorny „Spacer w nieznane” po Szczyrku, lecz nikt nie miał odwagi, by pójść śladami Panów Piotrów :).
Trzeciego dnia wyruszyliśmy do Wisły, odwiedziliśmy Aquapark „Tropicana”, gdzie korzystaliśmy z kąpieli wodnych oraz saun i jacuzzi, co było wielką ulgą dla naszych zmęczonych nóg po wyprawie na szlak. Po kąpielach zwiedziliśmy Wisłę i popołudniem wyruszyliśmy w podróż powrotną do domu.
Wycieczkę zakończyliśmy wieczorem w środę 13.10 – co wcale nie oznaczało końca uśmiechów i relaksu, bo same wspomnienia wywołują uśmiech na twarzy i poprawę humoru.
W czasie zwiedzania miast i podążania na szlakach, zwracaliśmy uwagę na piękno otaczającego nas świata, przyrody oraz poznawaliśmy faunę i florę Beskidu Śląskiego.
Polecamy taką wyprawę i zachęcamy do obejrzenia naszej fotorelacji.